شارژ رایگان همراه اول و ایرانسل

ما رو دنبال کنید و از شارژهای رایگان لذت ببرید

شارژ رایگان همراه اول و ایرانسل

ما رو دنبال کنید و از شارژهای رایگان لذت ببرید

شرکتهای ایرانسل و همراه اول در روزهای هفته به جز روزهای تعطیل مسابقاتی رو میزارن که کارت شارژ رایگان میده .ما هم سعی میکنیم همه ی شارژهای رایگان رو بزاریم تا همه استفاده کنن.

بایگانی

اخرین شارژها(ایرانسله ) 8تیر

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ب.ظ

به دلیل اینکه هیچ کسی نظر نداد منم احساس کردم کاری که دارم میکنم زیاد به درد دوستان نخورده دیگه شارِژای بعدی رو نمیزارم

هزاری اولی

ارسال OZV ADOST به 8282

5دقیقه فاصله

سپس AD 146 به 8282

دومی

ارسال OZV MOYA به 8282

5 دقیقه فاصله

سپس YN 135 به 8282

هزینه هر کدوم 120 ت

لغوشون با ارسال
L ADOST>8282
L MOYA>8282

  • مهدی

نظرات (۲)

سلام.وبلاگت خیلی عالیه.دوست دارم با هم دوست بشیم و برای همیشه به مطالب وبسایت هم نظر بدیم.

آدرس سایتم : www.parska.ir

کاری نیست که نتوان با اراده از پیش برد. همه ی دشواریهایی که برای من پیدا شده به یاری اراده و اقدام، از بین برده ام.((گوته))
پاسخ:
مرسی که به وبلاگم سرمیزنی و نظر میدی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی